Nak jadi macam teletubies boleh ? ♡ ‏
Saturday 13 July 2013 • 08:17 • 0 comments
Nak jadi macam teletubies boleh ? Eh tak , saya taknak jadi teletubies . Maksud saya , saya nak gembira je tiap masa macam teletubies . Tapi malangnya , tak boleh :'( Andailah awak tahu , betapa gembiranya ketika awak berada disisi saya , disamping saya . Hanya ALLAH sahaja yang tahu . Tapi apakan daya , awak tak selalu berada disisi saya , tak selalu berada disamping saya . Terkadang saya rasa saya nie tak layak untuk awak . Sebab saya rasa diri saya nie tak sesempurna orang lain , Tak secantik orang lain , Tak sebaik orang lain . Terkadang saya rasa saya nie hanya menyusahkan awak , membebankan awak . Tapi hanya satu je saya nak awak tahu , saya sayang awak  Saya nak sangat gembirakan awak macam teletubies tu . Tapi saya tak mampu awak . Nak gembirakan hati sendiri pun saya tak mampu , Hanya satu cara je untuk saya lepaskan segala kesedihan saya iaitu dengan menangis . DENGAN MENANGIS . Kalau hati saya sakit , saya menangis , Kalau saya stress , saya menangis , Kalau saya rindu awak saya menangis dan berharap awak dengar bicara hati saya merindui awak . Saya harap awak tak biarkan saya sorang-2 menahan rindu , Itu akan membuat saya terseksa :'(

OLD
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : I know who I am . :p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nur Natasha Amira

Remember!!dont remove this section!!